ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Στο KALLISTI CANDLES, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι προτεραιότητά μας. Θα δεχτούμε με χαρά την επιστροφή προϊόντων που αγοράσατε απευθείας από εμάς στο www.kallisticandles.gr

Θα χρειαστούμε:

Να μας αποστείλετε email εντός 14 ημερών από την ημέρα παράδοσης στο eshop@kallisticandles.gr με το όνομά σας, τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο της επιστροφής.
Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να γίνει η επιστροφή στην κατάσταση που το είχατε παραλάβει. 


Εξαιρέσεις/Μη επιστρεφόμενα είδη

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές σε προϊόντα με έκπτωση είτε δωροκάρτες.

 

Αλλαγές προϊόντων 

Ο πιο γρήγορος και απλός τρόπος αλλαγής είναι με την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς. Μόλις γίνει αποδεκτή η επιστροφή μπορείτε να κάνετε νέα αγορά με τα προϊόντα που επιθυμείτε. 

Επιστροφή χρημάτων

Θα ειδοποιηθείτε άμεσα μόλις λάβουμε την επιστροφή σας ώστε να σας ενημερώσουμε αν εγκρίνεται η επιστροφή των χρημάτων. Αν εγκριθεί θα λάβετε αυτόματα τα χρήματα με τον τρόπο που έγινε και η πληρωμή. Κάποιες φορές μπορεί να υπάρξουν τραπεζικές καθυστερήσεις. 

 

  1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ – ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ

Αν επιθυμείτε έκδοση πιστωτικού κουπονιού ακολουθείτε την εξής διαδικασία:

Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία,  ετοιμάζετε το δέμα σας τοποθετώντας :

  • Τα προϊόντα επιστροφής,
  • Την απόδειξη αγοράς,
  • Την φόρμα επιστροφών που θα σας στείλουμε.

Επιστρέφετε τα προϊόντα σας με την εταιρία που σας έκανε την παράδοση,  αναφέροντας πως η χρέωση είναι του παραλήπτη.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας σταλεί e mail με τον κωδικό του κουπονιού το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε όποτε εσείς επιθυμείτε χωρίς χρονικό περιορισμό.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ , ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ

 

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Έχετε δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος που παραλάβατε με άλλο ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε. Επισημαίνεται ότι οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται κατόπιν συνεννόησης με εμάς και μόνο με την εταιρεία Κούριερ που θα σας πούμε . Σε περίπτωση επιστροφής με άλλη εταιρεία τα έξοδα δεν θα καλύπτονται από εμάς.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ , ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ 

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Έχετε την δυνατότητα επιστροφής ενός προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Τα βήματα για να κάνετε την επιστροφή σας είναι τα παρακάτω:

Ετοιμάζετε το δέμα σας τοποθετώντας :

  • Τα προϊόντα επιστροφής,
  • Την απόδειξη αγοράς,
  • Την φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη, αναφέροντας ότι επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων όπως και την ΤΡΑΠΕΖΑ, ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ του λογαριασμού που θέλετε να σας πιστωθούν τα χρήματα

Επιστρέφετε τα προϊόντα σας με την μεταφορική εταιρία που θα σας πούμε,  αναφέροντας πως η χρέωση είναι του παραλήπτη. Το ποσό επιστροφής υπολογίζεται ως εξής:  

 Ποσό επιστροφής = Αξία προϊόντων – μεταφορικά επιστροφής – αρχικά μεταφορικά

Αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας η κατάθεση των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε τα προϊόντα σας στον λογαριασμό που θα μας έχετε συμπληρώσει στην φόρμα επιστροφής. 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ , ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ

 

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε  επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εμάς. H επιστροφή του δέματος πραγματοποιείται με οποιαδήποτε μεταφορική της επιλογής σας και χρέωση αποστολέα.

 

  1. ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
  • Πέρα από το προϊόν το οποίο θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία, στο δέμα της επιστροφής θα πρέπει να συμπεριληφθούν η απόδειξη λιανικής πώλησης καθώς και η φόρμα επιστροφής που θα σας αποστείλουμε μετά από συνεννόηση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην έχουν υποστεί φθορά ή ζημία και να μην έχουν ανοιχτεί. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.
  • Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία.
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.
  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές σε εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα BAZAAR.
  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές σε παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου.
  • Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.
  • Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στο εξωτερικό του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα. Αν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά παρακαλούμε ενημερώστε μας και μην προχωρήσετε στην παραλαβή του.
  • Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχούσα ζημιά ή απώλεια.

 

ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΔΩ